Stugnattning



Jag, Kasper och några vänner övernattade i hans lilla stuga på den något större ön. Bussade ut till Bjännsjö och båtade över till stugan. Jag var grillmeister och grillade hamburgare på kvällen, det var ärligt godaste burgaren jag ätit!
På kvällen drog vi oss in i stugan och tog med oss en liten grill för att hålla värmen i stugan. Det finns nämligen varken el eller vatten där ute, plus att dörren ut hade några rediga sprickor i sig. Men vi lyckades skapa värme och myste i stugan med snack och musik. Mot natten blev det kolsvart och det verkade som att alla stjärnor i hela universum befann sig ovanför vår stuga. Massa fint.
Dagen därpå blev det grillade köttbullsmackor till frukost, hann med lite bad också innan det var dags att ro in till fastland och bli upphämtade.

Väldigt lyckat och trevligt och roligt och allting!

Idag regnar det och jag som nyss började längta efter höstan börjar sakna sommarvärmen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: ah drygt! Men jag får ta och kika noga då

2010-08-23 @ 20:53:44
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: Rosa

sv: jag hade glömt bort hur trött man blev efter skolan, haha!

2010-08-24 @ 22:35:48
URL: http://arentweallanimals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0