söndagen den 8:e augusti 2010 - This fire is out of control



Igår blev det lite båtåkning i havet med mamma pappa och pojkvän. Rätt mysigt och himla skönt i värmen!
På kvällen drog Kasper och jag oss ned mot älven för att träffa kompisar och grilla lite. Sen blev det bada i älven och efter en stund blev det riktigt skönt i vattnet. Det var skönt tills Anette kom på den underbara idén att simma till en eld längre ner i älven, jag kan ju bara tala om att alla var taggade tills vi tagit oss halvvägs. Det var sjukt mycket längre än vi trodde.
Vi klev i alla fall i land där och gick tillbaka till vår egen eld. Lyssnade på musik, torkade, snackade, bara skönt. Började dra oss vid tolv, jag förstår inte, när började nätterna bli mörka igen?

Kasper och Sebbe följde med hem till mig för lite lyssna på musik och lite fika. När de hade åkt somnade jag nästan direkt och sov i nästan 12 timmar, för första gången på länge. Så nu sitter jag här, läser bloggar och äter citronkaka och dricker mjölk. Längtar till skolan och saknar Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0