lördagen den 24:e juli 2010 - 24 juli

Jag saknar mitt korta hår. Eller jag saknar att i alla fall ha en frisyr.
Också saknar jag Kasper, och Maria och Moa. Imorgon bär det i alla fall av hem mot Umeå. Till veckan börjar allvaret, stiga upp halv sju och börja jobba sju. Men det kommer säkert gå bra, hoppas jag i alla fall! Kommer ju vara skönt med lite extra fickpengar om två veckor.
Jag önskar nästan att det var den tjogotredje augusti och att jag började skolan nu, jag är så nyfiken på att få träffa min nya klass. Funderar på att ta film som arenapaket men jag är osäker. Jag är sämt på att bestämma mig för saker. Men film låter skoj så det blir säkert bra!
Nu är det grillat som står på menyn för familjen Nilsson, jag älskar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0