Första

Första dagen på råfina midgårdsskolan, ska jag vara ärlig så kändes det mest som ett studiebesök för ingenting kändes på riktigt. Visades runt på skolan, gick någon sorts vandring i en liten grupp och sen var det inte så mycket mer med det. Det var som att jag bara var där för att titta och inte för att böja skolan.
Det känns ändå nu som att jag har valt rätt program, arena-kultur. I natt fick jag mig inte så mycket sömn, låg och ångrade att jag inte valt natur, och var nervös som få. Men det blev nog rätt för mig ändå. Ett stort plus är att min klass verkar hur skön som helst, känner några enstaka sen tidigare och resten verkar hur trevliga som helst!

På tal om den minimala mängden sömn jag fick så känner jag mig mer sliten än jag gjort på länge just nu. Gick hem till Kasper efter skolan, vi fikade lite och sen sov vi på soffan tills jag blev hämtad. Nu har jag en svag huvudvärk, lite ont i öronen, känner mig slö och trött på alla vis, lite ont i ryggen och allmänt less. Ont i halsen också, verkar som att jag håller på att dra på mig en förkylning. I natt kommer jag sova som en stock, längtar efter sömn.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha appropå sjukdom och första dagen i skolan, första veckan när jag började ettan hade jag 40graders feber varje dag det var inte så kul. Hoppas att du inte blir sämre!

2010-08-23 @ 19:49:23
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0