Allt jag gillar upphör

Skolan känns så himla rätt nu, jag valde rätt program och jag hanmade i rätt klass. Längtar efter att lära känna alla ännu bättre! Just nu springer vi mest omkring som små yra får och försöker hitta rätta salarna och så vidare. Kändes så rätt när tvåorna och treorn började igen också, har inte träffat vissa på rålänge, sjukt skönt att ses igen.

Jag och Kasper är sjuklingar. Igår drack vi varm choklad, åt glass, gömde oss under täcket och kollade på How I Met Your Mother, allt man ska göra när man är sjuk med andra ord!

Dagens låt: Emil Jensen – Allt jag gillar upphör
Dagens bästa: Mamma köpte en jättefin klocka till mig igår, som jag just nu beundrar på min handled!
Dagens sämsta: Mått hår är smutsigt och måste klippas
Dagens grej: Jag bryr mig inte så hiskeligt mycket om ovanstånde sämsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0