Kastanj

Igår tyckte jag mig hinna med mycket,
- hundpromenad
- dammsuga rummet
- hälsa på finaste morfar
- träffa cornelia
- få kasper att haka på
- promenera hem till honom för middag
- promenera tillbaka till stan och se alice i underlandet
Var kanske inte så mycket, men det kändes som supermycket!
Jag blev lite besviken på alice i underlandet, kanske för att den har blivit så hype'ad. 3D effekterna funkade bra, men jag tyckte att filmen var lite för mycket Tim Burton och för lite Alice i Underlandet. Jag älskade den disneyfilmen, den finns nergrävd någonstans på vinden på VHS. Men den var ändå sevärd, bion alltså.
En plötslig trötthet drog över mig nu, knäppt. Det kom så plötsligt. Anyway, idag har jag färgat håret, blev råtufft. Nu ska jag rita/lyssnapåbästaskivan/slökollatv/sova/varabäst så hejdå  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0