Världen håller andan



Jag gör ingenting, aldrig.
Nä vanta nu.
Jag gör ingenting hela tiden.


Eftersom att regnet öste ned över mig när jag cyklade från universitetet till stan, och jag gömde mig på biblioteket, och jag köpte en latte för att jag frös, och att jag ringde min pappa (<3) som kom och hämtade mig så står mig cyckel utanför folketshus och dör.
Uschpuch måste in till stan imorgon och hämta den. Jag håller tummarna för fint väder.
Jävla spotify reklam. Jag lyssnar på Patrick Wolf, så äckligt tuff.
Dumma baskrar vi har här hemma som är skapta för pyttehuvuden. Damn you.
Det är så väldigt skönt i luften på mornarna. I varje fall för någon morgon sedan. Nästan lite kyligt men ändå skönt - då är det bäst.
Snart når mitt hår till mina nyckelben. Helbra. Lite längre, sen blir det mörkbrunt igen. Perfekt, fast jag har alltid så fina bilder i huvudet och sen, sen blir det inte så.
Det är så onödigt.
Jag äter upp mig själv.
Så himla onödigt.
Jag gör mig osäker.
Det är mig det sitter i.
Men det känns inte som att det jag som drar i trådarna.
Det är inte jag som styr.
Jag åker bara med.
I en stad fylld av falska människor är du den enda som känns äkta rakt igenom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

patrick wolf äger supermycket och jag saknar dig, snart kommer jag hem : d

2009-09-24 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0