Vad räknas det här som?

Det är ju knppast sommar fortfarande, men det känns inte heller som riktig höst än. Så vad är det egentligen.
Fast det kanske är höst med tanke på hur förkylda alla är. Men det känns ändå inte riktigt höstigt. Mera gula löv, och lite kallare så man kan ta på sig en fin höstjacka och en tjock halsduk utan att förgås av värmen, då är jag nöjd. Fast, det får inte bli för kallt heller. Men tänk vad mysigt med ca 8 grader, sådär kyligt och härligt. Friskt. Man blir gladare när det är sådär friskt i luften tror jag. Jag hoppas det.
  Det känns konstigt när jag skrattar så att jag börjar gråta ibland. Ibland är det bara förbannat roligt, men andra gånger känns det bara konstigt. Som ett slags utlopp för att jag undermedvetet mår dåligt över något. Det är i varje fall en konstig och hemsk känsla som jag tänker försöka undvika. Att jag skrattar så där extra mycket kan även ligga i att jag är så trött ibland. 
  Nu är jag så äckligt trött i huvudet att jag måste sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0