The human jukebox

Jag glömde att berätta det, men vi har haft ett projekt om egna företag i skolan.
Min grupp körde på idén "the human jukebox"
vad kan det vara?


Det är precis vad det låter som. 3 Personer i en gigantiskt låda som sjunger för pengar!
Alltså, så himla kul. Vi lyckades faktiskt tjäna 50 kr (en sång kostade en krona).
Falskt och fint.

Tjänade för övrigt mina mest lättförtjänta pengar någonsin samma dag.
Läraren jag hade i sexan har haft en deal med mig i några månader att om jag står på en stol i matsalen och sjunger "tänd ett ljus" så ska jag få 100 spänn! Dock har jag jorden scenskräck, verkligen. Ni anar inte, jag blir illamående och börjar skaka om många lyssnar på mig när jag spelar eller sjunger.
Hursomhelst, jag gjorde det i alla fall, sen stapplade jag ned från stolen och tog emot mina hundra riksdaler.
Grymt värt.


Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Tack så mycket :)

2009-09-26 @ 10:28:52
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: matildaaaaaaa i h-sand

haha ägde!!!!!

var det fullsatt?

fick du spplåder???

2009-09-27 @ 01:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0