30 September



Det trodde ni inte!

Nu tänker jag göra te.
Har ont i huvudet.
Har trist.
Träffar aldrig dig.
Har inte gjort något alls idag.
Borde göra engelska.
Ska göra engelska, kanske.
Jo, det är smart.
Men man gör inte alltid smart.
Ska läsa Elefanten som gick upp i rök, när jag ids.
Borde göra svenska.
Mycket jag borde göra.
Borde träffa människor.

Vill ha nya kläder. Vill köpa massor av skivor.

Vill mycket.
Kan lite.

Vill vara jätteextremtotrligtamaizing på något.
Är lagomt dålig på allt.
Ser lagomt bra ut och är alltid lagom.
Älskar mig själv mindre än lagomt ofta.

Lyssnar på bra musik i alla fall. Jag har det.

Dagens sämsta: Att slicka sig om läpparna när man är ute i kylan
Dagens bästa: Cornelias blogg, lånade "dagens" idén av henne puss,
Dagens finaste sång: ingen, hela Bon Iver helt enkelt
Dagens konstigt: Jag har en kofta på mig med glitter i
Dages grej: tuschpennor och grönt papper
Dagens bra: Nu ska jag ut och kolla på stjärnorna


Någon trevlig människa borde träffa mig i stan imorgonbitti.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

byxdressen finns på h&m ^^

2009-10-01 @ 09:19:43
URL: http://hansgustav.blogg.se/
Postat av: Takai

CUTIE! ^_^ <3

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>

2009-10-01 @ 15:07:07
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

åh, beatles i headern! snyggt! <3

2009-10-01 @ 15:07:43
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Cornelia

btw puss på det om min blogg^^ gjorde min dag

2009-10-01 @ 17:12:11
Postat av: moa

bon iver är helt otrolig

använder du lastfm nu btw

2009-10-02 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0