June in my mind

En dag var jag på väg att kasta ut min skanner genom fönstret.
Ville skanna in en bild som jag målat också fungerade den inte alls. Usch.
Jag ska lägga in en bild på den någon annan dag, hur frän som helst.



Dessa rosetter fick Cornelia när hon blev sexton bast.
Vilket påminner mig om att jag måste fixa julklappar. Allt har gått så fort, det känns som att jag började skolan nyss. Det är ju nästan december nu, när det blir december ska jag dricka massa glögg och äta minst ett kilo pepparkakor.
För tillfället mjukstartar jag med mjölk och pepparkakor. Har säkert ätit tio stycken!



Idag har jag på mig pappas jättestora vinröda tisha, gråa strympbyxor och min långa svarta halsduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0