inte fiskrens, bloggrens

Nu prenumererar jag bara på sju bloggar via bloglovin.
Det fick bli så för tillfället.
De sju är de sju som skriver finast, och några som bara är vackra.
Bland annat Eva, oj vad hon skriver fint.
Det är så alla bloggar borde vara.
Samma sak med Moa.
Och Cornelia fotar så fint.
Tre av bloggarna är Moas, det är lika bra att ha dem kvar om det skulle skrivas på dem.
Alltså är det egentligan bara fem personer.
Jag har gjort som Kasper påstår sig göra med musik, Jag har bara kvar det som jag tycker är super.

Imorgon är det utvecklingssamtal.
Det käns alltid lika konstigt. Klassrummet blir så himla tomt.
Det är ju byggt för att vara fullt av liv.
Livade ungdomar på jakt efter kunskap.
Istället - tystnad.

Jag undrar om saker är finare i Frankrike, på riktigt.
Tänk om de franska pojkarna i själva verket ligger i sina sängar och drömmer sig bort någon annan stans.

Jag ska testa på att måla i olja, dör oljemålningar är så vackra. Även om det tar ett halvt liv för dem att torka.
Hoppas att det blir fint.

Kommentarer
Postat av: Arvid punkjävel.

Träffa mig.

Jag har tråkigt.

2009-11-09 @ 08:04:54
URL: http://nnoris.devote.se
Postat av: Amanda

hallå min då



OCH FÖRESTEN ÖVERTALA DIN POJKVÄN OM ATT HAN BORDE BÖRJA MODEBLOGGA IGEN

2009-11-09 @ 08:24:41
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Om jag hade Bloglovin' skulle din vara i princip den enda där, vet inga andra bra. Och din ääger

2009-11-09 @ 08:34:42
URL: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0