Cherry Kicks

Imorse när jag åkte buss lyssnade jag på Caeasar's Palace album cherry kicks. Ett album som har legat ganska orört väldigt länge i mitt iTunes, hur bra som helst är det i alla fall kan jag lova. Faktiskt.
Lite tråkigt att det var sista dagen på schmäck. Menmen, kanske kan få jobb där framöver vem vet. När vi gick lämnade vi i alla fall ett jättefint hemmagjort kort, med olika stora utklippta bokstäver ur tidningar och tusch, mycket fint. De hade gjort i ordning en sak till oss. En papperspåse som innehöll te och en väldigt söt burk med nonstops. Hur fint som helst.
Måste sluta använda ordet fint i varenda mening.

För informationen så råkade en tjej jag känner få med sig min mobil idag, men jag är ju kalawesome så jag ska fixa den imorgon. Men tills dess  är det lättast att få tag på mig på pappas hemtelfon. Ciao.


Det slog mig för mågon dag sedan vad långt hår jag börjar få. Såhär kort var det när jag nyss hade klippt mig. Det var fint, blir sugen på att klippa det ännu kortare. Nej, nu har jag ju faktiskt lyckats spara ut det.



Förra vintern

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: läs den läs den läs den

2009-11-07 @ 18:46:23
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0