She's a killer queen, gunpowder, gelatine

Det bästa, eller vad säger jag.
Det enda bra med radiokanalen "rock klassiker" är att de spelar tonvis med Queen musik mellan varven. Så jävla bra!

Kör väl in lite kommentarer om kulturnatta nu också.
Vädret var hemskt när vi tre tjejer cyklade till stan. Himmelen föll boktavligen ned över oss.
Väl där var vi dyngsura och tog till flykt till toaletten i UP2, som självklart då inte hade någon "VRoooMMSSHHHIIIE" att torka kläderna med.
  Efter lite strippande och klädbytande mellan varandra knallade vi in till stan, kalla och på dåligt humör.
Medan kvällen flöt på så torkade våra kläder(delvis p.g.a några "VRoooMMSSHHHIIIE" 's)och vi blev gladare.

Summering:
Klättrade tak
Stoppade i oss glass
Vann en kamera
Kikade på ett par vänner som spelade
Kollade in modevisningen på kvällen
Hade trevligt!

Kanske slänger in ett par random bilder sen men nu ska jag, jag vet inte.
Läsa kanske.

För övrigt, innan jag har slutat skriva så kan jag meddela att min mobil ligger på golvet hemma hos min kära mor. Jag bytte nämnligen kläder efter skolan så den får ni nog inget svar på.
Däremot svarar jag gärna på pappsens hemtele.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0