Förändringar

Att vara ärlig är en sak, och att vara elak är en annan. Att säga vad man tycker det tycker jag är helt rätt, men allt behöver man inte dela med sig av. Du är för rak för ditt eget bästa.
Jag vet inte, du har förändrats så enormt mycket bara de senaste månaderna och det är verkligen inte positivt. Förut såg jag upp till dig, men verkligen inte längre.
Att försöka överglänsa allt och alla gör dig varken bättre, eller ger dig vänner. Äsch. Jag menar, jag har få vänner, men jag skulle inte byta ut dom mot alla vänner i världen, det är sant. Ditt mål har tydligen blit att ha många, istället för bra. 
Jag brukar inte ha något emot folk som super och röker, deras val. Men jag trodde inte att du skulle falla för grupptryck faktiskt.

Ärligt talat, fjortisfylla? nu går det över gränsen.

Kommentarer
Postat av: anette

Men säg det till mig istället för att blogga om det.

Jag är inte den enda som har förändrats.

Vaddå att mitt mål är att ha många vänner? Jag har typ tre, och det är inte så att jag söker efter ha många heller. Men jag har heller inget emot att lära känna nya människor och ha roligt med dem, även om det bara är på ytan.

Och nu överglänser jag tydligen alla också.

Jag blir så besviken över att du inte kan säga detta till mig, det får mig att sluta se upp till dig.

2009-03-15 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0