This fire is out of control

Mitt huvud brinner upp snart. Nej, det hade bokstavligt talat varit lite obehagligt. Men jag har ont-i-huvudet.
  Fast jag är nöjd ändå för jag har firat min födelsedag idag trots att jag egentligen fyller år på tisdag. Nu har jag cola i kylskåpet (och i mina ådror - FYNDIGT REBECKA) , necessär till resan, pengar på fickan och biljett till hultsfred. Ganska nöjd är jag, eller väldigt nöjd rättare sagt.

För informationen så blir det förhoppningsvis pannlugg snart, kommer att bli awesome.

Nu är jag jävligt taggad på hultsfred, musiken kommer att vara underbar även om jag inte är säker på exakt vilka dagar vi ska gå på. Hur som haver så ska vi se Killers och samma dag som de spelar så spelar även Maia Hirasawa, Hello Saferide och Regina Spector. De andra som spelar då har jag aldrig hört men jag får väl kika lite på internet.

Andra band som jag gärna vill se andra dagar när jag är där är:
  • Franz Ferdinand
  • Markus Krunegård
  • Anna Ternheim (igen)
  • Mando Diao!
  • SMK
  • och Winnerbäck
Nu är jag jättesugen på att bli otroligt, extremt bra på att teckna. Det skulle vara riktigt tufft. Jag tror jag ska börja med det på nätterna. Dessutom har jag en hel del böcker jag vill läsa. Det är så skönt att det är sommmar.

Att man är fri.

Kommentarer
Postat av: moa

åh jag börjar typ böla

jag vill också på hultan

2009-06-14 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0