GRATZ

Mitt självförtroende lever ett eget liv. Jag kände bara för att dela med mig av det. Men för tillfället är det helt okej även om det varierar sisådär 7 gånger i timmen.

Igår, hade jag det trevligt hos Matilda, grattis till henne ännu en gång!

Det blir lite tufft, men jag överlever så länge du har det bra!
Fan vilken mes jag är för jag har lite blanka ögon nu men whatever.

Kan ingen bloggare förstå att jag vill läsa bloggar om människor som är på gränsen till galna? precis på gränsen eller deprimerade till tusen. Inget jävla tjafs om krimskrams. Herregud, antingen det eller så ska det vara väldigt intressant eller någon som har talang, fotografering eller teckning är helt okej!

Idag har jag fikat på NK, latten där var inte så himla god bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: anonym

vad är det som gör din blogg så speciel dåå?

2009-06-07 @ 13:53:58
Postat av: Hanna

Hejhej,

Ofta målar jag av, men vissa av mina bilder har jag målat från skallen. Det är lite olika och beror på vad jag känner för. :)

Ha det fint!

Vänligen,

Hanna

2009-06-07 @ 17:47:35
URL: http://myltan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0