Blackbird

 


Blackbird singing in the dead of night
Take these broken wings and learn to fly
All your life
You were only waiting for this moment to arise

Blackbird singing in the dead of night
Take these sunken eyes and learn to see
All your life
You were only waiting for this moment to be free

Blackbird fly, blackbird fly
Into the light of the dark black night
Blackbird fly, blackbird fly
Into the light of the dark black night
Blackbird singing in the dead of night
Take these broken wings and learn to fly
All your life


Tidigare idag var jag och mamma inne på färg och tapet och de hade illustrerat att man kunde tapetsera en hel vägg med ett fotografi. Detta hade de illustrerat med just den här bilden på Beatles. Jag blev sugen på en Beatles vägg.

Jag gjorde överkokta nudlar.

Mamma sover i en fotölj.

Jag är trött och har lite blandade känslor för tillfället.

Fock, jag glömde skivorna jag lånade idag hemma hos Moa. Borde knalla dit men  jag är trött.

Längtar på ett sätt efter att få brevväxla, är det ett ord?, med Moa när hon har flyttat. Även om jag kommer sakna henne. Första gången jag inte blir nedstämd av att tänkta på det. Skönt.

Jag vill flytta hemifrån bara för att få inreda en liten lägenhet. Det skulle vara mysigt.
Dessutom är jag för tillfället hemskt trött på min familj.
Mamma & Pappa.
The mamas and the papas är bra förresten.
Även om jag mest alltid bara har lyssnat på california dreaming så länge jag kan minnas.

José Gonsález sjunger fint i mina öron.
I'm from barcelonas skiva let me introduce you to my friends förblir den bästaste någonsin.
Inte sant, men den är jättefin.

Jag är trött och har sojasmak i munnen och nu ska jag hämta skivorna.

Juste, trästocks var bara fint och härligt. borde göra ett kort inlägg om det sen, ikväll.

Kommentarer
Postat av: omben

för första gången blir inte jag nedstämd över att flytta. jag försöker hela tiden att övertala mig själv att det här beslutet jag, pappa och mamma gjort är bra för mig.

2009-07-22 @ 13:33:05
URL: http://kaffeslampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0