7 Juli - Uppsala nästa



Vi hade väldigt dåligt väder när vi åkte ned. Eller det var väldigt växlande men för det mesta regnade det.

Under resans gång har jag antecknat lite i ett litet block:
09.57
Himmelen faller bokstavligen ned över oss.
De pratar om skottlossning i Halmstad på radion.
Nu säger de att Michael Jackson ska begravas idag.
Jag har kalla fötter.
Nu åskar det.
Vi såg en blixt, men sånt är bara mysigt.

10.25
En långtradare passerade oss och det sprutade bara vatten!
Jag trodde att hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen.

Där har ni 2 små utdrag.


Väl i Uppsala sken solen. Vi åt god middag, och satt sedan och pratade gamla minnen. Jag, Mammas kompis och hennes syster. Vi reste nämligen till Italien tillsammans -07.



Deras hus var fett 70-tal och jättemysigt. Jag sov i ett fint litet rum som jag hade för mig själv.

00.52
Tekniskt sett är det en ny dag. Jag sitter i ett litet mysigt rum i Uppsala hos Brita och funderar. Vi har promenerat fram och åter till stan. Söt stad tycker jag.
  Det var jättekul att träffa Josefina igen! Hit måste vi komma fler gånger.
  SENARE IDAG KOMMER JAG ATT SE FRANZ FERDINAND
!!!!          AWESOME :D

Kommentarer
Postat av: ronja

signe hälsar brita fita

2009-07-13 @ 23:23:06
URL: http://plastartikel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0