13 Juli - Äntligen hemma

Det känndes som att det tog en evighet innan vi var hemma, men kring halv 5 steg vi iallafall in genom dörren.
Nu ska jag passa på att visa alla söta saker som jag har köpt!


 

2 stycken cupcake lipgloss från en liten butik på öland
35 :-



En jättefin plåtburk från samma lilla butik som jag säkert finner någon användning för!
49 :-




Rå tuffa 2 färgade wayfarers av en kille i ett stånd på hultsfred
100 :-



Hoodie från carlings, jag älskar trycket på ryggen + att den är jätteskön

200 :-



ass snigg Killers t-shirt från hultsfred
200 :-



Farfars tröja heter det va? Jag tror att jag gav 70 kronor för den på rea på jc. Ägde.



Svart liten jacka, secondhand butik på öland.
30 :-



Fint halsband, tydligen något amerikanskt märke som hette mi lajki
100 :-



Gråa overknee sockar från jc, även nya skor
40 :-
200 :-

Sen hittade jag massa skivor relativt billigt på hultsfred


Mando Diao - Never Seen The Light Of Day
Riktigtriktigt bra skiva



The Killers - Hot Fuss
Behöver jag säga något?



Regina Spektor - begin to hope
Hon hade helt enkelt så fin röst så jag var bara tvungen!



Kings of Leon - Aha Shake Heartbreak



Frida Hyvönen - Until Death Comes



Anna Ternheim - Somebody Outside

Det var allt. Jag är nöjd med resan det har varit kul, men det är hemskt skönt att vara hemma.
Nu tror jag att jag bara ska sova. Imorgon ska jag lyssna på mina nya skivor.
Eller kanske nu.
Lite.
På onsdag kommer Kasper hem.
Kan det inte vara onsdag nu?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej

Galet snygga kläder. Du är jättefin och du behöver inte gå ner i vikt alls. Du är den vackraste människan jag vet. Vet hur det känns att tycka att man ska gå ner, men man måste inse att man ser bra ut. Vilket du verkligen gör. Jag ska inte säga åt dig vad du ska göra eller inte, men ett litet tips bara: Tyck om dig själv.

2009-08-03 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0