10 Juli - Totalt Sick!



Mitt-i-natten-ego-pics-äger

Någon gång efter frukost lämnade vi vandrarhemmet och satte av mot Kalmar. Vi kom lite för tidigt för att få checka in på hotellet vi skulle bo på men vi gick dit för att kolla om det gick.Det gick inte, men de berättade att The Killers just hade checkat ut från det hotellet! Vi gick först ut och såg en massa amerikaner stå och prata med varandra. Vi frågade någon kille där om det skulle vara möjligt att få en autograf. Visst, en annan kille skulle fixa det åt oss. Det tog sån tid innan en andra kille som skulle hjälpa oss kom ut så vi gick in och där satt Brandon Flowers och åt pizza. Vi ursäktade oss för att vi störde när han åt och bad om en autograf. Oh yess, Brandon Flowers signatur pryder nu mitt lilla block! Utanför hotellet stötte vi även på Dave Keuning vars autograf jag också fick.
- Oh, I see you've got Brandons
sa han.

Det var helt overkligt och jag trodde vid vissa tillfällen att jag skulle svimma.

Jag och mamma fortsatte dagen med att shoppa i kalmar.



Sen avslutade vi med jättegod middag på o'learys.
Tapas, med avokado, kyckling, kött, ost, sås och allt vad det var.
Vi skålade för dagen som gått.
Sen beställde vi godaste efterrätten, death by chocolate. 
mmmMMMMmMmmmm<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0