Migrän - Tack för den

-.-

Okej jag lyckades somna relativt tidigt igår, kring 00.00. Klockan 03.00 vaknar jag med jordens huvudvärk, jag skojar inte  jag grät nästan. En zombierebecka går upp för att leta alvedon/treo/iprem/ibumetin, jag lyckades hitta något i den stilen och svalde ett par sådana. Så fort jag la mig igen kom huvudvärken tillbaka så det var bara att gå upp igen. Då är frågan bara vad sysselsätter man sig med när man är trött och har migrän och vill få tiden att gå? Själv har jag inget bra svar på det så jag satte mig i en fotölj och bara väntade. Nån gång vid 4 - halv 5 tiden la jag mig igen och lyckades somna.

Är det inte typiskt att när man väl somnar så ska man behöva väckas mitt i natten av migrän. Inte snällt. 

Kommentarer
Postat av: kasper

Du ringer mig ><

2009-01-22 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0