Sova - Ja tack

Faktumet att jag inte har någon aning om vem som kommenterade inlägget "Timo" stör mig. Fast det är ju inte direkt något stort problem, det är bara irriterande.

Jag är väldigt trött. Jag ska bara skriva klart min deckare nu när jag liks är igång. Det är bara att hiva ihop ett slut. Hur svårt kan det vara?

Om ni vill veta något intressant så kan jag informera er om att moa såg en bild i mitt anteckningsblock och utbrast "Det ser precis ut som Andy Warhol!". Därefter visade hon mig en bild av honom och det var faktiskt väldigt likt. Är inte vissa saker ganska underliga. sen när jag hade sett bilden fixade jag bara till håret lite och gav honom glasögon, och vipps vem hade jag framför mig om inte Andy Warhol. At's awesome.


Jag kan meddela att nu så blev jag klar med deckare så nu ska jag sova, eller något. Godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Krulls

Vilket sammanträffande! Jag ska skriva en uppsats om Andy Warhol (:

2009-02-09 @ 19:24:24
URL: http://whuuts.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0