I'm BACK!

Okej jag har aldrig varit direkt borta, jag är bara inte speciellt aktiv.
Just nu: Jag äter russin och lyssnar på Mardy Bum

Alltså, Arctic Monkeys är jätte bra och nu är jag ännu en gång sur över att jag inte har något nedladdningsprogram. Mardy Bum är nog en av världens bästa låtar, wow detdär lät starkt, men den är hur som helst väldigt bra. -> http://www.youtube.com/watch?v=Lp1fQ51YZMM AWESOME. Jag är helt förälskad i den brittiska dialekten också. Helt underbart.

Lovet, kommer bli tråkigt. Jag far till farmor och farfar nu i veckan. Okej det är sjukligt vackert där det medger jag, men det innebär också att jag inte kommer hinna träffa Kasper nått alls nästan under hela lovet. Jag antar att man inte kan få allt.
Som sagt, det är vackert där i alla fall.

Vad kan jag mer dela med mig av för intressanta saker, jag har införskaffat ett par (enligt mig) väldigt stiliga strumpbyxor. Typ svarta nätstrumpbyxor med blommor på. Svårt att beskriva och bilden är väldigt mörk, men ni förstår nog.



En av mina favorit sysselsättningar är att bara sitta på station med Moa, det är allt som behövs. Vi har inte alltid några direkt givande samtal, fast ibland har vi det också. Det är så mysigt där, lagomt ljudligt, lagom belysning, allt är perfekt. Idag var jag nära på att somna när jag la mig på soffan där, men jag lyckades hålla ögonen öppna tots allt.
  Station är bra. Det är väldigt synd att jag inte har ett öre på fickan just nu. Sen när jag får tag på pengar nästa gång så slits som ur händerna direkt igen för jag är skyldig Moa. Icket bra. Eller det är inte sant, lite får jag över även när jag har betalat henne. Fast även om det blir över så är det som att pengarna tar slut direkt, exakt till vad vet jag inte riktigt, jag köper aldrig något vettigt.

Nu börjar dethär inlägget bli på håret för långt för att orkas läsas så nu gör jag ett smidigt avslut såhär: Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0