sjutton minus och knallröd näsa



Det kändes imorse för första gången att det var vinter. 17 minusgrader och säkert fem lager kläder när jag gick till skolan, nu känns det på riktigt. Usch, jag får bara ont i magen när jag funderar på att vi får våra slutbetyg nästa termin, ännu mer av att vi måste söka gymnasie i början av februari. Jag har ju ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv. Jag kollar sam program och jag kollar natur program och jag kollar Bild & Form program men ingenting
känns
som
mig.  

Jag hoppas faktiskt att jag faller för arenakultur. Det finns så himla intressanta tillval att jag dör. Jag vill gå ett program innehållande bara tillvalen! Fast det går ju inte. Men tänk vad kul, Bild, Journalistik, Det var något med skrivande också. Det verkar riktigt bra. Även om jag kanske mera är lagd åt naturhållet vad gäller kunskap så tycker jag nog ändå mer om samhällskunskap. Fast jag vet inte.
Dumma dilemma.
Men ett naturprogram och full behörighet när jag ska söka till universitetet låter ju inte heller helt fel.
Helvete.

Det löser sig, brukar jag förklara för människor i min omgivning, gör det verkligen det?
Bara sådär?

Kommentarer
Postat av: Gurun

Det kirrar sig.

Det gör det alltid.

2009-12-18 @ 08:14:40
URL: http://amargos.blogg.se/
Postat av: Malin :)) <3

fin blogg:)

2009-12-18 @ 19:14:38
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/
Postat av: Gabban

duuu! älska mig, för jag har svaret!

ARENA NATUR, precis som arena, med samma tillval, FAST med naturbredden också!



och såklart du får sno bilder:) du kan ju skriva att dte är mina om du vill (a)

2010-01-02 @ 15:13:52
URL: http://sandigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0