Invisible

Imorse var jag och finastina ute och fotade. Blev finare än jag trodde. Stina is the shit.
Sen fikade jag och lilla pappa på station, latte  och nästanpepparkaka-nästanpunchrulle sak, trevligt.
Har fixat årets första julklappar och nynnat och lullat runt i stan. Än så länge har jag bockat av två peroner på julklappsinköpslistan.
Nu på kvällen har jag och Maria varit och sett New Moon, är det meningen att man ska bli mer rörd av soundtracket än filmen i sig? Men den var rätt bra. Slutet var dock djupt störande, men jag ska inte spoila det för de som inte har sett den.
För tillfället, ligger pappa och sover till hajen och jag är trött.


Stina har inte skickat mig några bilder från idag än men här än en från henns blogg(länk at your left, hur får man den att synas?)


Du kommer kanske aldrig att förstå att jag var mer ensam när jag stannade än jag var vid vattnet på egen hand

Kommentarer
Postat av: Frida

Ah galet fin du är pekka! :)

2009-12-08 @ 12:31:31
Postat av: Kasper

HASEHK˘¬˘ÜÉSJKD.



FINAST

2009-12-09 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0