Ära vare gud i höjden denna har jag gjort på slöjden, för att citera Patrik



Det bästa med att göra kläder själv är att de blir precis som man vill ha dem.

Idag har jag haft superont i huvudet för att the evil toothhealers(fint va) drog åt metallen jag har i munnen. Aj. 
I stort sett har jag bara ätit chokladtårta och sovit idag, inte mig emot. Borde baka en egen och äta upp hela själv bara för att kompensera alla tjejer som slutar äta för att de har komplex. Mat är gott för fan. 
  Jag har även slagit in lite julklappar, det är en av mina favoritsysselsättningar. Jag är redigt duktigt på det också kan jag lova!
 
 Mamma har varit och julhandlat med sin väninna idag, hon fick med sig ett väldigt gott grönt rooibos te hem. Egentligen tycker jag att rooibos te brukar smaka som torrt grös luktar på våren, alltså blä. Men, det här var en glad överraskning. För min del blir det handla julklappisar med Cornelia imorgon, hrely nice. 

Kommentarer
Postat av: Kasper

Jag vill också kunna göra kläder!



Den är jättefin.

2009-12-09 @ 23:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0