All I Want For Christmas Is You

Igår firade jag jul med Kasper och familjen Irgens, världens härligaste människor.
Åt god mat, de spelade fint med fingrarna på vinglasen.
Första gången jag såg någon med en riktig gran med riktiga ljus i, och en fin gran var det.
Jag fick fina små saker också, bland annat en ring med form av ett träd, för fin för att visas här med någon dum mobilbild.
Bytte julklappar och tuggade ischoklad. Julmys.
Kändes för första gången som jul på riktigt. I vanliga fall brukar jag börja räkna ned i början av december men det har inte kännts så där väldigt juligt. Det gjorde det nu. 

Idag, fikade jag och finaste Moa lite julfika innan vi drog oss mot stan.
Nu på kvällen byttes det lite julklappar med farmor och farfar som åker ned till faster i tyskland imorgonbitti. Jag älskar farmor, hon gav mig ett jättejättesuperdupermegafint fotoalbum, ett sånt som man klistrar in bilderna i. Nu vill jag åka hem till mamma och framkalla bilder så att jag kan sätta mig och klippa och klistra i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0