Jag


Hej. Jag heter Rebecka Anna Nilsson. Jag är 14 år och bor i Umeå. Om någon frågar så tycker jag inte så vidare om Umeå. Inte för att jag vet vart jag skulle vilja bo annars men endå inte Umeå.
  Relationen till mina föräldrar är bra. Okej min relation till min mamma går upp och ned men det ska vi inte gå in så mycket på. Låt oss säga att det finns stunder som är mindre roliga än andra gällande det.
 Jag gillar mitt kaffe svart eller med lite mjölk i eller latte. Inte under några omständigheter att jag drikar kaffe med socker. Faktum är att jag dricker kaffe nu och det är extremt gott. 
 Jag älskar när jag lyssnar på musik och man verkligen hör ljudet av hur människan som spelar gitarr drar på strängarna, ni vet det där rispiga ljudet när man drar fram och tillbak på strängarna.
  I mina ögon så är The beatles och The killers dom bästa banden, jag vill inte använda ordet någonsin men det får nog bli så. Okej det är nog många som håller med mig på beatlesfronten men iallafall. Jag gillar väldigt mycket, olika musik. Justja jag måste hämta The cure skivan som sitter i min faders stereo, den är ju lånad på Moas kort. Just nu har jag lite damp på att jag inte har något fungerande nerladdningsprogram, det tjatar jag hela tiden om på denhär bloggen som att den skulle skaffa ett till mig. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0