Aprilväder

Jag hatar det. Igår var det soligt, dagen dessförinnan var också solig och varm.
Nu är det grått och trist ute. Jag hoppas det blir varmt igen, om ett par dagar. Helst nu.

Jag och mamma passade på att gå en sväng på stan i det gråa vädret. Jag har införskaffat mig 2 randiga tröjor med båtringning som jag kommer att använda en hel del troligtvis.

Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv
(jag tänker alltid på dig i april)




Jag var ingen
Du var aprilhimlen



Kommentarer
Postat av: A

Håkan <3

2009-05-06 @ 16:28:44
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0