2

Det finns två butiker i Umeå som jag älskar att bara stå i. Tehörnan i kungspassagen är hur mysig som helst. Man kan bara stå där och andas in te lukten medan man kikar på söta teserviser. De har en massa söta saker, små marmeladburkar och chokladbitar. Senast jag köpte något där var när jag köpte hallon-lakrits te, senast jag gick där var idag. Underbar butik.
 Den andra butiken är Sandbergs, bredvid 59:an. Det finns massor av små pappersgrejer, brev, småtjafs. Små onödiga saker, endå vill jag ha alla. Jag är väldigt sugen på att köpa att litet block dom har med 2 robotar på framsidan bara för robotarnas skull.
 Det är skönt att gå på stan själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

att gå på stan själv är bäst, att gå i sin egen takt, att inte behöva bry sig om någon annan

2009-04-15 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0