Tja

Längesen jag pallade göra ett blogginlägg nu.Egentligen fattar jag inte hur någon människa ens orkar blogga menmen, jag har tråkigt nu och Maria är så jävla seg så.
 Måste bara berätta att denhär helgen har varit en av dom bättre på ett bra tag nu. Konfa typ, upptagsläger, heter det det? jag vet inte riktigt men endå. Vi var på tavelsjös lägergård. Lite spänt i början mellan alla nya människor men sen mot natten släppte det. Natten var as chill kan jag lova. Alla var jävligt uppskrämda, jag typ dödade Minna när vi var på väg upp till andra våningen, jag fick mig en bitchslap men det var det värt. Fett kul. En del av alla som var där: Jag, Minna, Maria, Lina, Felicia, Frida, Tobbe, Emanuel, och en massa andra underbara människor (umgicks mest med domhär) Här kommer lite bilder också :)
.
Typ chilllll
.
Protest mot mitt fotande
.
oki, I admit it, we lik3 the posing

Cooolio ;D

Det där var ganska it för dethär inlägget, funderar btw på att ta upp tecknandet igen och lägga upp lite på bloggen kanske. Måste vara intressantare än att läsa om mitt vardagliga liv hur som helst. Drawings comming up ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0