som sagt

jag hade ju snackat om att lägga upp bilder på saker jag har ritat så här kommer en del random ;D

jag ville få en cleanare känsla med denhär men jag failade på kroppen osv så det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Gillar dock håret, även om det inte är mycket detaljer
.
.

tuschade ihop ännu en bild när jag satt vid datorn, jag vet inte riktigt det är inget speciellet med den men endå
.

här är en gamma bild, målad med akvarell tror jag av en modell i en hm katalog, antingen tidigt 08 eller sent 07 jag kommer inte ihåg men det är nog den enda bild jag har gjort i färg brukar (brukade) bara använda blyerts ;d kolla på jackan jag är nöjd med hur jag lyckades fånga ljuset i den osv faktiskt :)
 .

Kommentarer
Postat av: Anette

Asså pekka lilla gumman, första bilden... du skulle inte ha lagt ut bilden på kelkropp. Du ska inte heller erkänna vad du gör för fel för annars hade man inte tyckt det såg konstigt ut eller så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0