Nattens sysselsättning - förstörd :(

Deprimerande. Jag skulle se pokémon igårnatt och när jag öppnade fodralet var det nån ful film som pappa hade spelat in på trean. Men om det finns ett fodral måste det finnas en film så det är bara att börja leta, lite synd bara att pappa har typ flera miljoner filmer (jag skojjar inte dom finns ÖVERALLT) så det komemr nog ta ett tag. 
  Eller så kan jag satsa på att laddaner. Fast juste mitt dc funkar inte. Går pokémon fortfarande på 4:an på morgonen som det gjorde medan jag aktivt följde det? Blir till att kollaupp detdär. 
När jag ´som sagt inte kunde se pokémon blev det till att kolla lite på Jackass the movie, lite gladare blev man allt :) 

Jag vill bara sova bort dethär lovet men inte det, nej nej mina föräldrar ska såklart väcka mig typ 11. Idag har jag inget allts planerat, det kan låta trist men jag tycker bara att det är skönt. Jaha nu snöar det ute också, eller kanske är det regn jag vet inte.
a Jag är trött, ge mig godis :(
jag tycker inlägg blir så hemskt tråkiga om man inte läger in nån form av bild i dom så det får bli kexchoklad, MUMS :D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0