Vandring genom den döda staden

Jag missade bussen idag till umedalen. Sög ju för det går bara bussar varje halvtimme på söndagar så jag började gå. Som tur var hade jag med mig headsetet så det blev till att lyssna på lite ljuv musik.
  Jag tror jag bryter ihop mitt dc fungerar fortfarande inte. Jag är varken teknisk nog att fixa det eller att ladda ner nått annat. Man kan ju ladda ner lite från youtube men det blir jobbigt i längden. Fan.

Juste jag är less på mina kompisar. GR8. Jag tror det delvis beror på att jag har varit med dom för mycket och delvis att dom inte orkar gör något. Jag är inte helt säker på vad det kan bero på, altså att jag inte orkar med dom. Jätte bra, nja. Men vad ska jag göra åt det. Skaffa nya? Nej det bor typ bara fjortisar i Umeå.
  Jag gillar inte Umeå. Det är litet. Om nått händer så vet hela umeå om det på mindre än en millisekund. Städer som Umeå borde skjutas.

l

Jag ska bli duktig på att rita också. Lawl orelevant men endå.
Nej nu orkar jag inte med datorn cy'a

Kommentarer
Postat av: Kasper i nudeldalen

Umeå är bra. Och alla är vi inte fjortisar.

2008-11-10 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0