Sömnbesvär - inte lösta

Okej det gick trots allt inte så bra som väntat. Jag hade klockan 6 igårmorse absolut inget att göra så vad gjorde jag då - jo jag läste. Smart drag när man ska vara vaken? Nej. Det resulterade i 3 timmars sömn, jag vaknade av att min mamma ropade på mig och när jag inte gick upp satte hon hunden i ansiktet på mig. Det gjorde allt susen.

Nu sitter jag här, i ett litet arbetsrum och dricker isvatten, och lyssnar på Lasse Lindh genom lastfm som på tal om ingenting inte buggar länger. Det är väldigt bra. 
  Kanske är lika bra att ta lite sömn, jag vet inte. Jag är trött men det är långt till sängen. Inte bra att vända på dygnet ännu mer, skolvecka snart. Jag måste försöka få bort vanan att bli väckt av att Maria plingar på klockan 8, klä min och borsta tänderna på 5 min och sen komma lite försent till första lektionen. Jag antar att jag helt enkelt har blivit van. Det blir till att försöka orka upp lite tidigare på måndag, men det är somsagt måndagens problem. Imorgon ska jag sova länge. Kanske hela dagen. 

OH nu kom The Hives på Lastfm : D Längesen jag lyssnade på dom, men jag gillare.

Jag ska sluta dra upp att jag inte gillar Umeå ett tag nu. Jag tror jag har nämnt det i varje inlägg nu. Samma sak med att mitt DC inte fungerar.  

Jag kom just på något hemskt. Jag har ju träning imorgon. Sure det är riktigt kul att träna men det sabbade min planer om att sova bort dagen, den börjar ju 13.00. Sög ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0