Sömn, och spring i bena

new girl gif | Tumblr
Nick Miller får illustrera hur jag känner inför att jag totalt har vänt på dygnet. Om 15 minuter är klockan 04.00 och jag är inte alls trött, vad håller jag ens på med? Önskar att jag kunde säga att jag gör något kreativt eller dylikt av min nattetid men icke. Well well, har i alla fall spontanbeställt lite julklappar såhär på natta + en tidig julklapp till mig själv för tydligen får man göra sånt! 
RunZombie Apocalypse Running Team
Önskar att jag hade ett sånt här linne när jag var ute och sprang, och att det var sommar. Kan berätta att mitt närmaste mål här i livet är att springa en mil för jag har aldrig gjort det förut. Tror mest det handlar om beslutsamhet, så ska försöka göra det inom ca 2 veckor i alla fall. Önska mig lycka till ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0