Turquoise

Saknar mitt långa hår och mina turkosa toppar ♥

Kommentarer
Postat av: Karre

Du, vad använde du för färg??

Svar: Använde akrylfärg, billig och bra från biltema :)
Haha hoppsan trodde det var på PA-inlägget! Tror det var märket directions och den hette turquoise, det var i alla fall permanent färg (blir ändå som toning) och i en burk!
Repekka

2013-05-06 @ 21:25:22
Postat av: Stina

Jag har massa blå färg som jag gärna delar med mig av då jag kommer hem! Om du vill (A) Samma färg som jag hade förut (du kan kolla på facebookvisningsbilden.)

KRAM! /Stina

Svar: Åååh vad nice! ja lätt det låter ju asbra :D vi får höras när du är hemma igen ^^
Repekka

2013-05-18 @ 12:48:56
URL: http://theshiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0