Masters of da masters

 
Finisar x2 ♥♥♥

Här sitter jag och kikar på mästarnas mästare iklädd korta träningstights och ett nikelinne, hehe största fanet vill ju matcha! sanningen är att jag sovit i soffan efter middagen och inte orkat duscha. Innan maten tänkte jag att jag skulle vara hurtig och springa, jag tänkte även att luften kanske blivit lite svalare vid den tiden - det hade den inte. Så efter 2.5 km sa luftvägarna nej för att luften var för torr och allting övergick i en prommis istället. Skönt hur som helst fast mycket varmt, dock kan man ju inte klaga på att värmen kommit till Umeå. Är det så här fint imorgon ska jag försöka lura med mig nån på ett dopp. Nu ska jag i alla fall försöka skriva klar min krönika. Räknar man med den har jag 4 st inlämningsuppgifter och ett NkB prov som alla måste göras så snabbt som möjligt veckan som kommer. Konstigt nog är jag hoppfull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0