Det närmar sig

Och just när jag började få lite ont i huvudet över att jag inte har gjort en liten skituppgift till idé- och kulturhistorian kom den här låten på spotify. För att citera, life's too short to even care at all wo-oh-oh-oah. Ja det är det och jag borde sluta oroa mig så pass hela tiden. Som jag brukar säga, när livet ger dig citroner, käka dom. Citron är gott!

Så snart betygen är satta kommer en så stor klump lossna från bröstet så det är helt otroligt. Sommaren är bästa tiden på året och hur fattig jag än kommer vara längtar jag så in-i-nordens mycket till ledighet, och sen att själv få göra valet när var om och hur jag ska läsa vidare. Klart det är oroande att inte veta vad som händer men ack så jävla skönt samtidigt.

Hat-kärlek och vemod fast mest glädje trots allt. 

Kommentarer
Postat av: Eva

Men assåå. du är så jefla snygg.

Svar: Men tack desamma!
Repekka

2013-05-31 @ 00:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0