and there will come a time, you'll see, with no more tears



Large
Så, jag vaknade av en mardröm imorse och jag vaknade med tårar i ögonen och en obehaglig känsla i hela kroppen. Hela grejen var så himla dum men vi styr ju inte över vad vi drömmer. Efter att ha gått omkring en stund kom jag till vett med verkligheten igen och fixade frulle. Har druckit en blåbärssmothie och ätit en varm macka och nu är mina tänder blåare än gammelsmurfen själv. Så, dagens mål är 1. Lämna in rapporten 2. Ut och kuta/ta långprommis (har inte bestämt vilket men sitter här i träningskläder as we speak). När dessa två är avklade får jag se veckans avsnitt av Game of Thrones! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0