2 bra saker

Igår hade vi (arenaklasserna) som läst musik under det gångna läsåret ett musikcafé på skolan! Det en hel massa låtar (21 stycken) varav jag var med på tre och alla var jätteduktiga. Det var en mysig kväll, jag var svin-nervös men allt gick bra med några mindre missar (hehe läs kråkor). Mycket roligt i alla fall, och lite sorgligt att vi inte kommer ha musik längre. Samtidigt var det en enorm lättnad, jag känner att samtidigt som jag håller på att bocka av allting i skolan nu mot slutet så växer min självkänsla i takt med att uppgifter försvinner. Så SKÖNT, att börja känna igen sig själv och inte bara vara ett känslosamt stressmonster som jag känt mig som hela vårterminen. 
Och idag då, idag är det svinigt varmt ute och jag inviger kjol+cykelbyxor!!!!! när jag cyklade till skolan kände jag att det blåste varmt på mig för första gången sen förra sommaren. Vilken lycka alltså ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0