Lördag & earth hour

I lördags tog vi först en tripp ut till ica maxi för att köpa diverse godsaker, sen skyndade vi hem till Ellens lägenhet för att hinna fixa i fordning allt innan earth hour. Så otroligt skönt att bara släcka ner allt för en stund och bara ta det lugnt och prata strunt. Senare såg vi les miserables, som var riktigt bra för att vara en musikal (jag blir ofta less när folk bara sjunger hela tiden). Dock rekommenderar jag att man inte är trött när man ser den, för den är väldigt lång och inte så explosiv eller vad man ska säga. Tror vi alla tre var väldigt sega i slutet. Nu kan jag inte sluta lyssna på första låten i filmen Hugh Jackman – Look Down, bara för att den är så sjukt pampig. Sen är Anne Hathaway – I Dreamed A Dream så otroligt vacker. 

Tack för en bra kväll flickor jag tycker om er så otroligt mycket. 

Kommentarer
Postat av: Rosa

<3

2013-03-26 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0