Senaste veckan

Försökt fånga Gustav på bild med mig med den här framgången


Haha klumpis jag ramlade med cykeln på väg till bussen (faktsikt sjukt hal morgon) och blev omplåstrad av skolsyster när jag kom till skolan. Det var lite kul att känna sig som typ en sjuåring igen när jag satt där på britsen. Fick rejäla förband i alla fall och försökte luras lite att jag hade slagit upp knäet så att knäskålen syntes, ingen trodde mig dock. 

Käkade middag för två med mamma på Eastern palace och fick en lyckokaka av mamma, väntar fortfarande på de goda nyheterna. 

Köpte regnbågsklubba, sålde råmycket på online igår! tog dock tillbaka det idag med att sälja jättelite, men det var roligt när det varade!

Ätit och sovit, ungefär vad jag hunnit med.

Haft dötid på jobbet, försökt vara sådär hurtig och glad medan kunderna mer såg ut som <-- han tror jag
Igår såg jag Breaking Dawn med Maria och Fanny, jag tyckte om den mest för att den var fin i slutet. Men alltså det var ett märkligt upplägg på filmen, när man tänker på det så hände det ju inte så mycket? utan att säga för mycket. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0