Don't think

Jag är ofta väldigt rädd för att prova på nya saker, saker jag inte gjort förut som känns farliga eller ge personer jag inte känner komplimanger. Jag vet inte riktigt vad det bottnar i men rädd är jag och ofta ångrar jag min feghet i efterhand. Igår hade vi bad på idrotten och läraren försökte få mig att dyka baklänges, ställa sig med ryggen mot bassängen och helt enkelt luta sig bakåt. Jag stretade emot, vågade inte, ville inte, ville egentligen, vågade inte, och så vidare. Till slut fixade jag det och det var så otroligt skönt att bara komma förbi det.

Det jag försöker säga med det här är att det är början på något, början på att sluta tveka och sluta tänka. Det här var även ett av mina nyårslöften, så nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0