Weekend



I fredags blev det häng i stan med bästa klassen, körde burträskbingo vilket var asgrymt! Jag och kasper tog bussen hem till mig rätt tidigt och jag somnade (tyvärr) till gran torino. Så länge jag var i vaket tillstånd var filmen bra, jag får ta och se om halva. 


 
Igår så inhandlade jag och Kasper choklad och strosade sen iväg till morfar på besök. Det var mycket uppskattat och när kasper farit hemåt åkte jag förbi Frida en stund. 
  Idag har jag och pappa varit förbi på stan, käkat mjukglass och haft det bra. Kom in för nån timma sen efter att ha varit ute och fotat med Stina, som är kung på att fotografera. Ikväll kommer Maria förbi och glor film med mig. 
 

Bilder Stina knäppte förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0