OPEN

UMEÅ OPEN VAR ÖSBRAA.
Alltså Open var så jävla bra, jag har längtat efter riktig musik. Det är så skönt att bara få försvinna i musiken en stund.

TORSDAG:
Lyssnade på bra musik, mixtapes and cellmates och joel alme var hur bra som helst. Sen dansade vi till movits och hade det kalas.

FREDAG:
Inte bästaste musiken, vi dansadedansadedansade till tachno i studions epilepsiljus tills jag trodde benen skulle gå av. Helvete så bra! AAAH!
Then I got a bit CARRIED AWAY
helvete vad jag är bra, internskämt och ordvits i ett!


Jag vet inte riktigt varför jag ser så rädd ut, det var i alla fall Lottan som stod bakom kameran, klicka på bilden för att komma till henne!

LÖRDAG:
Bra musik, Melissa Horn hade underbar röst, även om jag tyckte att de flesta låtarna lät som samma sak så hade hon vackraste rösten. Hela hon var väldigt vacker.
Salem, dansade och hoppade och trängdes och skrattade och han var så grym och söt och charmig och råfin musik och astronaut var min låt och han var så bra.
Makthaverskan har aldrig tilltalat mig, Markus Krunegårds musik har aldrig betytt något speciellt för mig men visst, han var rätt bra. Vi satt och lyssnade på honom, han hade kvällens mest otaggade publik. Var nere på äpplet ett tag där maskinen dunkade på. 



Log åt umeåvimmels fotograf i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Alltså helvete så inte fotogenisk jag är! Helt cp! Hoppas jag inte ser lika dum ut i verkligheten, för då är jag helt körd

2010-03-29 @ 08:32:04
Postat av: Cornelia

HAHa jag såg på dig och du, jag ser ut som en fyra hundra meter bred val så shut it! JAg vill också vara fotogenisk! xD

2010-03-29 @ 12:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0