Astronaut


Igår, hann jag med mycket. Känns som att jag har avverkat ett helt sportlovs strapatser redan.



Jag, mor och hund åkte ut till stugan vid havet och grillade på en klippa. Det var himla vackert ute.

Sen åkte jag in till stan och träffade Lottan och Arviden. Köpte en Miss Li skiva och en singel med Salem. Drack äcklig latte med persikosmak, ett misstag jag aldrig gör om.

Sist blev det filmkväll med vänner och zombiefilmer, trevligttrevligt!

Kom hem, såg lite how i met your mother och somnade som ett barn.

Jag drömmer ovanligt mycket numera, och med numera menar jag de två senaste veckorna. Det är både bra och dåligt antar jag. Jag minns bara vissa delar. Vissa är helt twistade och andra är så verkliga att jag knappt kan skilja dem från verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0