Midsommarafton

Jag firade midsommarafton väldigt trevligt med min familj ute, med god mat och musik som pulserade ut från huset. Vid niosnåret cyklade jag tvärs över stan och träffade fina vänner. Hade det trevligt med skratt och te och musik och morotskaka och twister. Sen mot natten cyklade jag och Kasper hem. När jag släppt av honom på hagat cyklade jag hem, det kändes varmt. Hem till vattenmelon och tv och skönt.
Idag har jag fått lika god mat och Kasper har ätit här och vi har bara haft det mysigt och bra hela kvällen och han cyklade hem för ett tag sen och jag saknar redan.
Imorgon blir det lub(ledarutbildning)läger i tavelsjö och jag tror det kommer bli skoj!

Kommentarer
Postat av: rosa

sv: Ja jag såg det också! :D Det kommer nog äga fett!

2010-07-01 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0