Hemma bäst

Kom hem med nattåget från Göteborg tidigt imorse, gud vad det var varmt i vår kupé. Sex personer och kvavt som attans!
Jag har haft finaste veckan ute på västkusten med Kasper och hans familj i alla fall, de är så himla mysiga! Men nu är det skönt att vara hemma, var ju bara hemma en natt efter lub-lägret så har ju nästan varit hemifrån konstant sen den 27 Juni. Mamma och hundis hade saknat mig också, jag hade också sanknat mig om jag hade varit ifrån mig själv så länge.
Har badat i havet och sett på solnedgångar och bara haft det bra helahela veckan. Ska fixa med bilder sen! Snart tycker jag det är dags att ringa och väcka Moan, men hon kan få vila en stund till.
Har köpt en del fina kläder också, hur bra som helst!

Alla som har lust att åka till forsen och bada idag/till veckan hör av er för jag är råtaggad på det!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Not, you are hot!

2010-07-12 @ 10:07:27
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0